Hizkuntza idatziaren didaktika hobetu nahi dugu

2015/01/26 at 00:10 Deja un comentario

Gaur hasiko da Getxoko berritzegunean aurtengo Hizkuntza idatziaren mintegia. Aurreko ikasturteetan bezala, elkartuko gara oinarri teorikoetan sakontzeko eta praktikaren hausnarketa egiteko.

Urteetan zehar Aprender a leer y escribir sitean antolatu dut prozesuari buruzko hainbat dokumentazioa: idatz-sistemaren garapena (Psikogenesia) Emilia Ferreiro eta Ana Teberoskyren ikerketak oinarritzat hartuta, gelarako proposamenak testu ezberdinak planifikaziorako ardatza direlarik, ikasleen ekoizpenak, gurasoekiko proposamenak, bibliografia, hitzaldien bideoak… Emilia Ferreirorenak barne. Gaiari buruzko sarrera giza gogoratu nahi ditut Emilia Ferreiroren hitzak:

 

 

Anuncios

Entry filed under: Irakurketa eta idazketa - Lectoescritura. Tags: , , , , , , , , , , , , , .

Jostailuen publizitate sexistari buruzko Azterlana Ya lo sabíamos: la educación infantil tiene la capacidad de compensar las desigualdades

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Estatistika - Estadística

  • 92,941 bisitak - visitas

B07-B08 Haurgelak

Aprender a leer y escribir

Aprender a leer y escribir

AZKEN SARRERAK - ENTRADAS RECIENTES

Eduvlogs. Txaro Franco

Blog colectivo de vídeos educativos

Leer.es

leer.es

Getxolinguae 2014

Getxolinguae 2014

Getxolinguae 2013

Getxolinguae 2012

Egutegia – Calendario

enero 2015
L M X J V S D
« Dic   Mar »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Categorías

Mis fotos en Flickr


A %d blogueros les gusta esto: